flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

УВАГА! Уточнена інформація щодо реєстрації в Електронному суді

14 лютого 2019, 14:50

Шановні громадяни та учасники судового процесу!

Нагадуємо, що з 01 січня 2019 року розпочалась експлуатація в тестовому режимі підсистеми «Електронний суд».

«Електронний суд» – це один із сервісів Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, що забезпечує обмін електронними документами між учасниками судового процесу та доступ до якого здійснюється після реєстрації користувачем Офіційної електронної адреси (Електронного кабінету).

«Електронний суд» дає можливість користувачеві подавати позовні заяви та інші передбачені законом процесуальні документи, що подаються до суду і можуть бути предметом судового розгляду, а також отримувати судові рішення та інші електронні документи.

 

Звертаємо Вашу увагу, що, відповідно до листа Державної судової адміністрації України від 02 січня 2019 року та згідно з розділом XI Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26 листопада 2010 р. № 30 в редакції від 02 березня 2018 р. № 17, приймання та реєстрація, надісланих учасниками судового процесу, процесуальних документів здійснюватиметься з офіційних електронних адрес (Електронних кабінетів), які сторони та учасники справи мають створити в Електронному суді, розміщеному за посиланням https://cabinet.court.gov.ua.

З огляду на зазначене та у зв'язку із технічними проблемами при здійсненні реєстрації в Електронному суді , з метою забезпечення прав представників та учасників судових проваджень, а також повноцінного функціонування системи, пропонуємо до 01 березня 2019 створити Електронний кабінет в підсистемі «Електронний суд» за посиланням https://cabinet.court.gov.ua.

!!!З 01 березня 2019 року приймання та реєстрація процесуальних документів, надісланих з електронної пошти з доменним іменем «@mail.gov.ua» або з будь-яких інших доменних імен, здійснюватись не буде.

Реєстрація та подальша автентифікація користувачів здійснюється за допомогою Електронного цифрового підпису (електронний підпис) користувача для громадян та за допомогою електронної печатки користувача для юридичних осіб.

 

!!!Консультації з питань реєстрації та користування Електронним кабінетом (надання рекомендацій та консультацій стосовно роботи програмного забезпечення; реагування на звернення стосовно проблемних питань та надання допомоги у їх вирішенні) можна отримати за наступними каналами зв'язку:

  • В телефонному режимі за номером 0(800)500-271 (зі стаціонарних телефонів в межах України дзвінки безкоштовні)
  • Електронною поштою на адресу support@ics.gov.ua
  • Форум: http://femida.court.gov.ua/forums

 

Прес-служба