flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Оголошення про застосування процедури закупівлі в одного учасника

Умови тендера

Відкрито: 16 листопада 2012

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства економіки України

26.07.2010 №922 (у редакції наказу   Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27.12.2011 № 428)

 

 

 

ФОРМА ІНФОРМАЦІЇ

 

про застосування процедури закупівлі в одного учасника

 

 

1.        Замовник:

 

1.1.         Найменування:  Господарський суд Вінницької області

 

1.2.         Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 02844558

 

1.3.         Місцезнаходження: Вінницька обл., м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7, каб.1103, 21036.

 

1.4.         Реєстраційний рахунок замовника: 35211005000497,35221006000497

 

1.5. Посадова особа замовника, відповідальна за проведення закупівлі
(прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із
зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, е-mаіl) : Колбасов Федір Федорович,  тел.  ( 0432 ) 66-13-54, факс  ( 0432 ) 66-13-54, 66-13-52,
f.kolbasov@vn.arbitr.gov.ua

inbox@vn.arbitr.gov.ua

 

.

 

 

1.6.Головний розпорядник коштів або орган, до сфери управління якого належить замовник (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ) : Державна судова адміністрація України, 26255795.

 

2. Фінансування закупівлі:

 

2.1.    Джерело фінансування закупівлі:  Державного бюджету України

 

 

2.2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість  закупівлі ( не для друку, не для оприлюднення):  000000,0грн.

 

 

 

2.3. Очікувана ціна одиниці товару ( у разі закупівлі товару) ( не для друку, не для оприлюднення): 000000,0грн.

 

3. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщується інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua

 

 

4. Адреса веб-сайту, на якому було розміщено інформацію: www.vn.arbitr.gov.ua

 

5. Інформація про предмет закупівлі:

 

 

5.1. Найменування предмета закупівлі: Код предмету закупівлі: 64.11.1, Предмет з класифікатору - Поштові послуги,  Предмет: поштові марки

 

 

5.2.  Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 9000 марок по 4,80грн., 16275 марок по 2,00грн., 18000 марок по 1,50грн., 4500 марок по 0,50грн.

 

 

5.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: м.Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7, приміщення господарського суду Вінницької області, каб.1103

 

 

5.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: грудень 2012

 

6. Повне найменування юридичної особи або прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи, місцезнаходження та контактні телефони учасника (учасників), з яким ( якими) проведено переговори : Вінницька дирекція Українського державного підприємства поштового зв'язку "Укрпошта ", вул.Соборна, 59, м.Вінниця, 21100, тел. (0432) 59-22-88, 67-00-10, факс (0432) 67-00-04, E-mail: oper_vinnitsa@ukrposhta.com

 

 

 

7. Ціна пропозиції:

 

 

 

7.1. Загальна ціна пропозиції: 105000 грн.

 

 

 

7.2. Ціна пропозиції за одиницю товару ( у разі закупівлі товару) 9000 марок по 4,80грн. за одиницю, 16275 марок по 2,00грн. за одиницю, 18000 марок по 1,50грн. за одиницю, 4500 марок по 0,50грн.за одиницю

 

 

8. Додаткова інформація:

 

Умовами застосування процедури закупівлі в одного учасника стала відсутність конкуренції ( у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, , які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником ( виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи.( п.2 ст.39 Закону України " Про здійснення державних закупівель".

Відповідно до п.1 ст.2 Закону України №4997-VI від 21.06.2012р. " Про особливості закупівлі за державні кошти послуг поштового зв'язку, поштових марок та маркованих конвертів" закупівля поштових марок здійснюється шляхом застосування процедури закупівлі в одного учасника відповідно до ст.39 Закону України " Про здійснення державних закупівель".

 

Згідно Закону України № 2759-III від 04.10.01р. " Про поштовий зв'язок" видання, введення  в  обіг  та   організацію   розповсюдження поштових марок покладено на Національного оператора. Національним оператором   поштового    зв'язку є оператор, який в установленому законодавством порядку надає універсальні послуги поштового зв'язку на всій території України і якому надаються виключні права на провадження певних видів діяльності у сфері надання послуг поштового зв'язку.

 

 



Голова  комітету з конкурсних торгів

Заступник голови суду                                                                                             Ф.Колбасов

 

 

Секретар комітету з конкурсних торгів                                                                  Г. Мовчан

 

м.п.

 

Результати тендера

Закрито: 18 грудня 2012

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства економіки України

26.07.2010 №922 (у редакції наказу   Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27.12.2011 № 428)

 

ФОРМА ІНФОРМАЦІЇ

про результати проведення  процедури закупівлі в одного учасника

 

1.                  Замовник:

1.1Найменування:  Господарський суд Вінницької області

1.2.Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 02844558

1.3.Місцезнаходження: Вінницька обл., м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7, каб.1103, 21036.

1.4. Головний розпорядник коштів або орган, до сфери управління якого належить замовник (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ) : Державна судова адміністрація України, 26255795.

2. Джерело фінансування закупівлі:  Державного бюджету України

3.  Предмет закупівлі:

3.1. Найменування предмета закупівлі: Код предмету закупівлі: 64.11.1, Предмет з класифікатору - Поштові послуги,  Предмет: поштові марки

3.2.  Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 9000 марок по 4,80грн., 16275 марок по 2,00грн., 18000 марок по 1,50грн., 4500 марок по 0,50грн.

3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: м.Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7, приміщення господарського суду Вінницької області, каб.1103

3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: грудень 2012

4. Інформація щодо інформування про застосування процедури закупівлі в одного учасника:

4.1. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщується інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника: www.tender.me.gov.ua

4.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково  розміщувалась  інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника ( у разі наявності ): www.vn.arbitr.gov.ua

4.3. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованої в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: 26.11.2012р. № 323655 в ВДЗ №131(733)

4.4. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованої у відповідних міжнародних виданнях ( у випадках, передбачених Законом України " Про здійснення державних закупівель" :       -         .

4.5. Дата оприлюднення і номер обґрунтування  застосування процедури закупівлі в одного учасника, розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: поставлено в чергу обробки 16.11.12р. в 16-06год., прийнято 19.11.12. в 10-30год.

4.6. Дата оприлюднення та  номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: 29 листопада 2012 року №329383 в ДВЗ №132(734)

5. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівель: 15 листопада 2012 року   

6. Інформація про переможця процедури закупівлі в одного учасника:

6.1. Найменування/ прізвище, ім'я, по батькові : Вінницька дирекція Українського державного підприємства поштового зв'язку "Укрпошта "

6.2.  Ідентифікаційний код/ реєстраційний номер облікової картки платника податку: 20116650

6.3.Місцезнаходження, телефон, телефакс: вул.Соборна, 59, м.Вінниця, 21100, тел. (0432) 59-22-88, 67-00-10, факс (0432) 67-00-04, E-mail: oper_vinnitsa@ukrposhta.com

7. Результат проведення процедури закупівлі:

7.1. Дата акцепту пропозиції за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника: 26 листопада 2012р.

7.2. Дата укладання договору про закупівлю: 7 грудня 2012 року

7.3  Сума,  визначена в договорі про закупівлю:

 105000,0 тис. грн.;

                ( цифрами )

 сто п'ять тисяч грн. 00коп.

                       ( словами )

7.4. Ціна за одиницю товару ( у разі закупівлі товару) 9000 марок по 4,80грн. за одиницю, 16275 марок по 2,00грн. за одиницю, 18000 марок по 1,50грн. за одиницю, 4500 марок по 0,50грн.за одиницю

7.5.  Процедура закупівлі в одного учасника відмінена:            -            .

7.5.1. Дата прийняття рішення:           -            .

7.5.2. Причини:           -            .

 

Голова  комітету з конкурсних торгів

Заступник голови суду                                                                                             Ф.Колбасов

 

Секретар комітету з конкурсних торгів                                                                  М. Байда

 

м.п.

 

 

 

 

 

 

№323655,                                                                   ЗАТВЕРДЖЕНО

ВДЗ, №131 (733) від 26.11.2012                     Наказ Міністерства економіки України

26.07.2010 №922 (у редакції наказу   Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27.12.2011 № 428)

 

ФОРМА ОБҐРУНТУВАННЯ

застосування процедури закупівлі в одного учасника

 

1.                              Замовник:

1.1.         Найменування:  Господарський суд Вінницької області

1.2.         Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 02844558

1.3.         Місцезнаходження: Вінницька обл., м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7, каб.1103, 21036.

1.4.Посадова особа замовника, відповідальна за проведення закупівлі
(прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із
зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, е-
mаіl) : Колбасов Федір Федорович,  тел.  ( 0432 ) 66-13-54, факс  ( 0432 ) 66-13-54, 66-13-52, f.kolbasov@vn.arbitr.gov.ua;  inbox@vn.arbitr.gov.ua.

1.5.Головний розпорядник коштів або орган, до сфери управління якого належить замовник (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ) : Державна судова адміністрація України, 26255795.

1.6. Дата прийняття комітетом з конкурсних торгів замовника рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника: 15 листопада 2012 року

2.         Джерело фінансування закупівлі:  Державного бюджету України

3.         Інформація про предмет закупівлі:

3.1.    Найменування предмета закупівлі: Код предмету закупівлі: 64.11.1, Предмет з класифікатору - Поштові послуги,  Предмет: поштові марки

3.2.    Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 9000 марок по 4,80грн., 16275 марок по 2,00грн., 18000 марок по 1,50грн., 4500 марок по 0,50грн.

3.3.    Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: м.Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7, приміщення господарського суду Вінницької області, каб.1103

3.4.    Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: грудень 2012

 

4. Інформація про учасника (учасників) процедури закупівлі:

4.1 Повне найменування юридичної особи або прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи: Вінницька дирекція Українського державного підприємства поштового зв'язку "Укрпошта "

4.2.      Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 20116650

4.3.      Місце знаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи, телефон, телефакс: вул. Соборна, 59, м. Вінниця, 21100, тел. (0432) 59-22-88, (0432) 67-00-10, факс (0432) 67-00-04,  Електронна адреса: oper_vinnitsa@ukrposhta.com

5.Умови застосування процедури закупівлі в одного учасника:

Відсутність конкуренції ( у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, , які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником ( виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи.( п.2 ст.39 Закону України " Про здійснення державних закупівель".

6.Причина та обставини, якими керувався замовник під час обрання процедури закупівлі в одного учасника:

Відповідно до п.1 ст.2 Закону України №4997-VI від 21.06.2012р. " Про особливості закупівлі за державні кошти послуг поштового зв'язку, поштових марок та маркованих конвертів" закупівля поштових марок здійснюється шляхом застосування процедури закупівлі в одного учасника відповідно до ст.39 Закону України " Про здійснення державних закупівель".

Згідно Закону України № 2759-III від 04.10.01р. " Про поштовий зв'язок" видання, введення  в  обіг  та   організацію   розповсюдження поштових марок покладено на Національного оператора. Національним оператором   поштового    зв'язку є оператор, який в установленому законодавством порядку надає універсальні послуги поштового зв'язку на всій території України і якому надаються виключні права на провадження певних видів діяльності у сфері надання послуг поштового зв'язку.

7.Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі:

Закону України №4997-VI від 21.06.2012р. " Про особливості закупівлі за державні кошти послуг поштового зв'язку, поштових марок та маркованих конвертів", Закону України № 2759-III від 04.10.01р. " Про поштовий зв'язок" .

 

 

Голова  комітету з конкурсних торгів

Заступник голови суду                                                                                             Ф.Колбасов

 

Секретар комітету з конкурсних торгів                                                                  Г. Мовчан

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства економіки України

26.07.2010 №922 (у редакції наказу   Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27.12.2011 № 428)

 

ФОРМА ПОВІДОМЛЕННЯ

про акцепт пропозиції конкурсних торгів, або цінової пропозиції, або

пропозиції за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника

 

1.Замовник:

1.1.Найменування:  Господарський суд Вінницької області

1.2.Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 02844558

1.3.Місцезнаходження: Вінницька обл., м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7, каб.1103, 21036.

2.    Предмет закупівлі:

2.1. Найменування предмету закупівлі:   Код предмету закупівлі: 64.11.1, Предмет з класифікатору - Поштові послуги,  Предмет: поштові марки

2.2.  Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 9000 марок по 4,80грн., 16275 марок по 2,00грн., 18000 марок по 1,50грн., 4500 марок по 0,50грн.

2.3.  Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: м.Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7, приміщення господарського суду Вінницької області, каб.1103

2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: грудень 2012

3. Процедура закупівлі: процедури закупівлі в одного учасника

4. Дата    оприлюднення    та    номер   оголошення    про   проведення   процедури   закупівлі,

   опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань закупівель:  26 листопада 2012 року, №323655 в ВДЗ №131 ( 733 )

5.Учасник-переможець:

5.1. Найменування / прізвище, ім'я, по батькові:  Вінницька дирекція Українського державного підприємства поштового зв'язку "Укрпошта "

5.2. Ідентифікаційний код /реєстраційний номер облікової картки платника податків: 20116650

5.3.  Місцезнаходження ( для юридичної особи ) та місце проживання ( для фізичної особи ), телефон, факс: вул.Соборна, 59, м.Вінниця, 21100, тел. (0432) 59-22-88, 67-00-10, факс (0432) 67-00-04, E-mail: oper_vinnitsa@ukrposhta.com

6. Ціна акцептованої продукції конкурсних торгів ( цінової пропозиції, пропозиції за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника):

105000,0грн.;

      ( цифрами )

 Сто п'ять тисяч грн. 00коп.

6.   Ціна за одиницю товару ( у разі закупівлі товару ) 9000 марок по 4,80грн., 16275 марок по 2,00грн., 18000 марок по 1,50грн., 4500 марок по 0,50грн.

7. Дата прийняття рішення про акцепт пропозиції конкурсних торгів ( цінової пропозиції, пропозиції за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника: 26 листопада 2012р.

8. Кінцевий строк укладання договору про закупівлю: 11 грудня 2012 року

 

 

Голова  комітету з конкурсних торгів

Заступник голови суду                                                                                             Ф.Колбасов

 

Секретар комітету з конкурсних торгів                                                                  М. Байда

 

м.п.

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства економіки України

26.07.2010 №922 (у редакції наказу   Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27.12.2011 № 428)

 

ФОРМА ІНФОРМАЦІЇ

про результати проведення  процедури закупівлі в одного учасника

 

1.                              Замовник:

1.1.Найменування:  Господарський суд Вінницької області

1.2.Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 02844558

1.3.Місцезнаходження: Вінницька обл., м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7, каб.1103, 21036.

1.4. Головний розпорядник коштів або орган, до сфери управління якого належить замовник (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ) : Державна судова адміністрація України, 26255795.

 

2. Джерело фінансування закупівлі:  Державного бюджету України

3.  Предмет закупівлі:

3.1. Найменування предмета закупівлі: Код предмету закупівлі: 64.11.1, Предмет з класифікатору - Поштові послуги,  Предмет: поштові марки

3.2.  Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 9000 марок по 4,80грн., 16275 марок по 2,00грн., 18000 марок по 1,50грн., 4500 марок по 0,50грн.

3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: м.Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7, приміщення господарського суду Вінницької області, каб.1103

3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: грудень 2012

4. Інформація щодо інформування про застосування процедури закупівлі в одного учасника:

4.1. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщується інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника: www.tender.me.gov.ua

4.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково  розміщувалась  інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника ( у разі наявності ): www.vn.arbitr.gov.ua

4.3. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованої в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: 26.11.2012р. № 323655 в ВДЗ №131(733)

4.4. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованої у відповідних міжнародних виданнях ( у випадках, передбачених Законом України " Про здійснення державних закупівель" :       -         .

4.5. Дата оприлюднення і номер обґрунтування  застосування процедури закупівлі в одного учасника, розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: поставлено в чергу обробки 16.11.12р. в 16-06год., прийнято 19.11.12. в 10-30год.

4.6. Дата оприлюднення та  номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: 29 листопада 2012 року №329383 в ДВЗ №132(734)

5. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівель: 15 листопада 2012 року   

6. Інформація про переможця процедури закупівлі в одного учасника:

6.1. Найменування/ прізвище, ім'я, по батькові : Вінницька дирекція Українського державного підприємства поштового зв'язку "Укрпошта "

6.2.  Ідентифікаційний код/ реєстраційний номер облікової картки платника податку: 20116650

6.3.Місцезнаходження, телефон, телефакс: вул.Соборна, 59, м.Вінниця, 21100, тел. (0432) 59-22-88, 67-00-10, факс (0432) 67-00-04, E-mail: oper_vinnitsa@ukrposhta.com

7. Результат проведення процедури закупівлі:

7.1. Дата акцепту пропозиції за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника: 26 листопада 2012р.

7.2. Дата укладання договору про закупівлю: 7 грудня 2012 року

7.3  Сума,  визначена в договорі про закупівлю:

 105000,0 тис. грн.;

                ( цифрами )

 сто п'ять тисяч грн. 00коп.

                       ( словами )

7.4. Ціна за одиницю товару ( у разі закупівлі товару) 9000 марок по 4,80грн. за одиницю, 16275 марок по 2,00грн. за одиницю, 18000 марок по 1,50грн. за одиницю, 4500 марок по 0,50грн.за одиницю

7.5.  Процедура закупівлі в одного учасника відмінена:            -            .

7.5.1. Дата прийняття рішення:           -            .

7.5.2. Причини:           -            .

 

Голова  комітету з конкурсних торгів

Заступник голови суду                                                                                             Ф.Колбасов

 

 

Секретар комітету з конкурсних торгів                                                                  М. Байда

 

м.п.

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства економіки України

26.07.2010 №922 (у редакції наказу   Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27.12.2011 № 428)

 

 ЗВІТ

про результати проведення  процедури закупівлі в одного учасника

  1  від 18 грудня 2012р.

 

1. Замовник:

1.1.Найменування:  Господарський суд Вінницької області

1.2.Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 02844558

1.3.Місцезнаходження: Вінницька обл., м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7, каб.1103, 21036.

1.4. Посадова особа замовника, відповідальна за проведення закупівлі
(прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із
зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, е-
mаіl) : Колбасов Федір Федорович,  тел.  ( 0432 ) 66-13-54, факс  ( 0432 ) 66-13-54, 66-13-52, f.kolbasov@vn.arbitr.gov.ua;  inbox@vn.arbitr.gov.ua.

1.5.Головний розпорядник коштів або орган, до сфери управління якого належить замовник (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ) : Державна судова адміністрація України, 26255795.

2. Джерело фінансування закупівлі:  Державного бюджету України

3.  Предмет закупівлі:

3.1. Найменування : Код предмету закупівлі: 64.11.1, Предмет з класифікатору - Поштові послуги,  Предмет: поштові марки

3.2.  Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 9000 марок по 4,80грн., 16275 марок по 2,00грн., 18000 марок по 1,50грн., 4500 марок по 0,50грн.

3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: м.Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7, приміщення господарського суду Вінницької області, каб.1103

3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: грудень 2012

4. Інформація щодо інформування про застосування процедури закупівлі в одного учасника:

4.1. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщується інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника: www.tender.me.gov.ua

4.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково  розміщувалась  інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника ( у разі наявності ): www.vn.arbitr.gov.ua

4.3. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованої в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщені на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: 26.11.2012р. № 323655 в ВДЗ №131(733)

4.4. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованої в міжнародному інформаційному виданні з питань державних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України:       -         .

4.5. Дата оприлюднення і номер обґрунтування  застосування процедури закупівлі в одного учасника, розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: поставлено в чергу обробки 16.11.12р. в 16-06год., прийнято 19.11.12. в 10-30год.

4.6. Дата оприлюднення та  номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: 29 листопада 2012 року №329383 в ВДЗ №132(734)

4.7. Дата оприлюднення та  номер інформації про результат проведення процедури закупівлі в одного учасника, яка була ( буде ) опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщені на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: 13 грудня 2012 року №341464 в ВДЗ №136(738)

4.8. Дата оприлюднення і  номер інформації про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника, яка була ( буде ) опублікованого в міжнародному інформаційному виданні з питань державних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України:         -          .

5. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівель: 15 листопада 2012 року   

6. Інформація щодо проведення переговорів ( дата, час, місце ) 15.11.12р. , 10-00 год., м.Вінниця, Хмельницьке шосе, 7, каб. 1103, приміщення господарського суду Вінницької області

7. Кінцева ціна, погоджена в результаті переговорів ( з ПДВ ) 105000,0 тис. грн., сто п'ять тисяч грн. 00коп.

8. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:

 8.1. Найменування/ прізвище, ім'я, по батькові : Вінницька дирекція Українського державного підприємства поштового зв'язку "Укрпошта "

8.2.  Ідентифікаційний код/ реєстраційний номер облікової картки платника податку: 20116650

8.3.Місцезнаходження, телефон, телефакс: вул.Соборна, 59, м.Вінниця, 21100, тел. (0432) 59-22-88, 67-00-10, факс (0432) 67-00-04, E-mail: oper_vinnitsa@ukrposhta.com

9.  Дата укладання  договору  про  закупівлю  та  сума,  визначена в договорі про закупівлю: 7 грудня 2012 року,  105000,0 тис. грн., сто п'ять тисяч грн. 00коп.

10. Ціна за одиницю товару ( у разі закупівлі товару) 9000 марок по 4,80грн. за одиницю, 16275 марок по 2,00грн. за одиницю, 18000 марок по 1,50грн. за одиницю, 4500 марок по 0,50грн.за одиницю

11. Дата та причина прийняття рішення про відміну процедури закупівлі в одного учасника ( якщо таке мало місце):            -            .

12. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідальність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України " Про здійснення державних закупівель ": відповідно до  п.3 ст16 Закону України " Про здійснення державних закупівель " замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками обо учасниками попередньої кваліфікації інформацію про відповідність їх таким критеріям у разі закупки поштових марок.

13. Інша інформація: Умовами застосування процедури закупівлі в одного учасника стала відсутність конкуренції ( у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, , які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником ( виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи.( п.2 ст.39 Закону України " Про здійснення державних закупівель".

Відповідно до п.1 ст.2 Закону України №4997-VI від 21.06.2012р. " Про особливості закупівлі за державні кошти послуг поштового зв'язку, поштових марок та маркованих конвертів" закупівля поштових марок здійснюється шляхом застосування процедури закупівлі в одного учасника відповідно до ст.39 Закону України " Про здійснення державних закупівель".

Згідно Закону України № 2759-III від 04.10.01р. " Про поштовий зв'язок" видання, введення  в  обіг  та   організацію   розповсюдження поштових марок покладено на Національного оператора. Національним оператором   поштового    зв'язку є оператор, який в установленому законодавством порядку надає універсальні послуги поштового зв'язку на всій території України і якому надаються виключні права на провадження певних видів діяльності у сфері надання послуг поштового зв'язку.

14. Склад комітету конкурсних торгів:  Колбасов Ф.Ф. – заступник голови суду, голова комітету конкурсних торгів; Мовчан Г. М. - секретар судового засідання,  секретар комітету конкурсних торгів; Новгородська Л.В. - начальник фінансово-економічного відділу; Даценко М. В. – суддя, Байда М. І. - старший секретар господарського суду Вінницької області

 

 

 

Голова  комітету з конкурсних торгів

Заступник голови суду                                                                                             Ф.Колбасов

 

 

Секретар комітету з конкурсних торгів                                                                  Г. Мовчан

 

м.п.