Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
А чи знали ви, що колискою етикету є Італія? Які питання потрібно поставити собі перед заходом, який ви плануєте відвідати? Як правильно здійснювати рукостискання, сідати та виходити з автомобіля?
Ці та інші питання сьогодні працівникам Господарського суду Вінницької області окреслила Катерина Демида – викладач етикету та психологічних дисциплін, кандидат психологічних наук під час майстер-класу «Діловий етикет. Етика та психологія ділових стосунків».
Після невеличкого історичного екскурсу пані Катерина розповіла про основні тези ділового етикету, доповнюючи сказане виразними практичними прикладами.
Отже, діловий етикет – це частина іміджу компанії та співробітників, запорука взаєморозуміння у діловому полі та основа корпоративної культури.
Діловий етикет єдиний для усіх сфер бізнесу та діяльності, його основою є субординація і повага, а базовими навиками – контроль пози, мови, соціальної дистанції, виразу обличчя, підтримка контакту очей, розуміння соціальних сигналів.
Звісно, розкрити таку обширну тему в одній лекції неможливо, тому незабаром Катерина Демида знову завітає до суду та розповість про діловий дрес-код, психологічні аспекти ділових стосунків та інше.