Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
09 червня 2017 року в Господарському суді Вінницької області проведено практичне заняття з працівниками апарату суду, відповідно до затвердженого плану навчально-практичних заходів з питань конфліктних ситуацій та основних стилів поведінки при розв’язанні конфліктів, які ґрунтуються на положеннях Конституції України, законодавства про державну службу, у сфері запобігання корупції і спрямовані на зміцнення авторитету державної служби та служби в органах місцевого самоврядування, репутації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, а також на забезпечення інформування громадян про норми поведінки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування стосовно них.
Заступник керівника апарату суду – начальник відділу з кадрового забезпечення та з питань управління персоналом - Крістіна Слободонюк розпочала захід зазначаючи, що конфлікт – стосунки, які викликають напружену ситуацію між 2-ма або більше особами з приводу наявності протилежних мотивів, потреб, інтересів, ідеалів, поглядів, цілей, тому метою даного навчання є вивчення конфліктних ситуацій та шляхів їх вирішення.
Головний спеціаліст відділу з кадрового забезпечення та з питань управління персоналом - Ольга Сидоренко ознайомила присутніх з загальними правилами поведінки, дотримання яких дає змогу знизити ризик виникнення і розвитку дисфункціональних конфліктів та принципами попередження міжособистісних конфліктів.
Продовжила навчання спеціаліст відділу з кадрового забезпечення та з питань управління персоналом Лілія Войціхова, яка ознайомила присутніх з міжособовими способами управління конфліктами. Розповіла як домогтися позитивного розв’язання конфліктів та конструктивної рекомендації щодо профілактики та вирішення конфліктів.
Учасники заходу обговорили приклади конфліктних ситуацій. Для успішного запобігання виникнення конфлікту державні службовці повинні дотримуватися спеціальних принципів, які відображають: значущість співробітництва; важливість уміння уважно слухати один одного; необхідність адекватного аналізу інтересів, які реалізуються в конфлікті; доцільність демократичної стратегії взаємодії; чіткість усвідомлення конкретної мети переговорів.
Прес-служба